Intézetünk mesteris hallgatói az X-Culture verseny kanadai döntőjében

Frissítve: 2019/07/22

Vincze Bálint és Wengritzky Zsuzsanna, első éves Vállalkozásmenedzsment szakos mesteris hallgatóink 2019. júliusában részt vettek az X-Culture nemzetközi üzleti verseny legjobb 150 diákjainak megrendezett döntő fordulón a kanadai Calgary-ban. A döntő fordulóra a több mint 5000 résztvevővel zajló selejtező forduló eredményei alapján jutottak be. Gratulálunk hallgatóinknak!

2019. július 14-20. között került sor az X-Culture nemzetközi üzleti verseny döntő fordulójára Calgaryban, melyen a több mint 5000 résztvevővel zajló selejtező forduló eredményei alapján Vincze Bálint és Wengritzky Zsuzsanna, intézetünk első éves, Vállalkozásmenedzsment szakos mesteris hallgatói is részt vehettek a továbbjutó 150 diákkal együtt.

A “Global Business Week” rendezvényre idén a University of Calgary Haskayne School of Business kampuszán került sor. A versenyről és konferenciáról Vincze Bálint és Wengritzky Zsuzsanna hallgatóink így számoltak be:

“Első este, az út gyűrődései után egy megtisztelő köszöntő sorozatban volt részünk: a kar, a Haskayne School of Business dékánja, a program főszervezője, sőt, még a város polgármester asszonya is üdvözölt, megköszönte, hogy segítünk nekik. Ez többek között annak is volt köszönhető, hogy, mint döntősök, három eset megoldásán, a Calgary YYC nemzetközi reptér, a CMLC városrendezési szervezet, valamint a Lake Louise síközpontok népszerűsítésén dolgoztunk.

A következő napokban személyesen is megismerkedhettünk az új csapattársaink mellett a három kanadai vállalat tulajdonosával, menedzserével, és mindhárom helyszínt alaposan szemügyre vettük céglátogatás címszó alatt. A kirándulások során a Banff nemzeti parkba tett látogatás volt a legtávolabbi pont. A Sziklás hegység-beli (Rockies) Lake-Louise síparadicsom illetve a Minnewanka tó mind lélegzetelállító látványt nyújtottak számunkra.

Péneteken kora délután kezdtük a hét folyamán kidolgozott terveinket bemutatni. Zsuzsa a Lake Louise esetén dolgozott csapattársaival, míg Bálinték a reptérnek dolgoztak ki egy ötéves tervet.

Hagyományosabb tanulásban is volt részünk, (…) érdekes előadásokban vettünk részt. Esténként természetesen alkalmunk nyílt a kanadai, de a világ több mint 40 országából érkező diáksereg révén rengeteg nemzet kultúrájával megismerkedni.

Számos élményt és tudást szívtunk magunkba a többi nemzetközi diák társaságában e hét alatt, úgy szakmai, mint barátság terén is, és úgy gondoljuk egy hatalmas zsák szép emléket csempésztünk át a határokon.”